전체상품목록 바로가기

본문 바로가기



현재 위치

  1. HOME
  2. COMPANY
  • V COSMETIC
  • DIGNITY & WORTHINESS

    HIGH-END COSMECEUTICAL:V COSMETIC

    "자신을 가장 소중히 하는 분들의 자존감을 높여주는 것."

  • 국내 유수 병원의 의학박사 및 전문의 20여 명이 국내 최고 제약회사 중 한 곳인 (주)대웅제약, 국내 최고 화장품 제조사 (주)코스맥스, 이미인 등과 함께 콜라보레이션하여 만든 하이엔드 코스메슈티컬을 지향하는 뷰티 브랜드:V브이코스메틱ㅡ
    이 세상의 사람들이 우리의 제품으로, 우리의 기술력으로 자신에게 더 높은 가치를 부여하고 자신을 더욱 사랑하고 사람들의 자존감을 높이는 것. 그것이 V브이코스메틱의 핵심가치이자 존재 이유입니다.
  •  

    HIGH-END COSMECEUTICAL:V COSMETIC

  • HISTORY
  • And stylish shopping just for you happiness!

    장인의 정신으로 하나하나의 세밀함을 이어가다.

    100년 전통의 명품 디자인을 만들어가다.

  • SOMNIA의 그것은 모두, 즐거운 재미 있고 때로는 재미, 미친 방법으로 고객을 유치에 관하여이다. 잘 실행 때문에 중대 패키지 디자인은 당신이 방금 구입 한 새 제품을 풀기 때 당신에게 독특한 경험을 제공합니다. 오늘날 점점 더 많은 기업이 포장에 대한 혁신적인 아이디어를 제공하는 그래픽 디자인 전문가를 고용했다.
  • 2015

    홈페이지 개편 12월 더 홈(The Home) 시리즈, 1탄
    [All 코스메틱 사회공헌 캠페인] 론칭 12월
    MBC 코스메틱 박람회 참가 2월
    서울 국제 박람회 참가 3월
    MBC 코스메틱 박람회 참가 4월
    코스메틱 박람회 참가 8월

    2014

    전시장 증축 12월 더 홈(The Home) 시리즈
    [All 사회공헌 캠페인] 론칭 12월
    MBC 코스메틱 박람회 참가 2월
    서울 국제 박람회 참가 3월
    MBC 코스메틱 박람회 참가 4월
    코스메틱 박람회 참가 8월

    2013

    전시장 증축
    [All 사회공헌 캠페인] 론칭 12월
    MBC 박람회 참가 2월

  • ORGANIZATION
  • And stylish shopping just for you happiness!
     

    DESIGNER

  • Stripping down to a minimalist makeup line takes a lot of research, development and revision. From composing a limited color palette that could complement a majority of skin tones.
     

    DESIGNER

  • "It takes a unique combination of talents to take on the challenges of entering the beauty business," Crowley admits. But between her experience working with cosmetics brands like Clinique and Bobbi Brown and Fredrickson's e-commerce and brand retail background, the team.
     

    PROGRAMMER

  • Consumer tastes and preferences for more sophistica ted products are maturing and shifting towards quality brand names. This is especially so with younger cons umers. Foreign companies already in Vietnam recognize the market’s future potential and are advertising aggressively. To capture more market share, local manufacturers are investing in more research and development, as well as marketing and distribution activities to compete with superior international brands.
     

    DIRECTOR

  • This growing and rapidly developing market offers numerous opport unities for American companies in the following segments: finished beauty products, raw cosmetics material and manufacturing technologies and related equipment for beauty products.
  • LOCATION
  • And stylish shopping just for you happiness!

    V COSMETIC

    여러분을 위해 V브이코스메틱은 지금도 쉼없이 달리고 있습니다.

    T. 02-6204-4079

  • 서울특별시 강남구 강남대로 502, 8층(논현동, 에임하이타워) | FAX:02-6021-4700 | 개인보호보호관리책임자:himonopix@naver.com